domingo, 23 de janeiro de 2011

SOOC Saturday #1

{Funicular}

Got sick, which took the fun out of my will to photograph or to do anything for that matter. It did cross my mind to photograph the pill box but never got to do that.
Sadly I haven't participate as much as I wanted in Justine's Partially Seen January and I had to postpone the beggining of my 52 weeks project. I hope I can start refreshed on monday.
Anyway, while looking throught some blogs I like I found out about SOOC (Straigh Out Of the Camera) and thought it would be fun to join one, and so this is my first entry for SOOC Saturday over here. This is a famous funicular in Lisbon, one of four very old funiculars that give even more charm to the city (it is a pity all those graffiti).
Hope you have a lazy sunday, see you monday!
~*~
Fiquei doente, o que tirou todo o divertimento em andar com a máquina atrás a fotografar como se não houvesse amanhã, passou-me pela cabeça tirar uma fotografia ao termómetro e à caixa do paracetamol mas nunca o cheguei a fazer.
Infelizmente não tenho participado tanto quanto queria no Partially Seen January da Justine e tive que adiar o inicio do meu projecto 52 semanas. Eu espero conseguir começar fresca e com energia na segunda-feira.
Enquanto andava a ver alguns blogs de fotografia que gosto, descobri o SOOC (que em português literal significa Directamente da Camera, DC não tem tanta piada como SOOC) e pensei que devia ser interessante e divertido juntar-me a um, e assim esta fotografia é a minha pimeira participação no SOOC Saturday aqui. Aqui o graffitado elevador da Glória!
Desejo um domingo ocioso e até segunda!


SOOC Saturday

2 comentários:

Alicia disse...

That's a very cool shot! Love the graffiti!!

This was my first SOOC entry, too!

Marvelous Mommy disse...

Wow I love that! It's beautiful!! What kind of camera do you have??