sexta-feira, 3 de dezembro de 2010

The Sunday Creative *** Material


The theme for this Sunday Creative is "Material" and soon as I read the word I thought of my warm bed and its winter (quilt) duvet. The weather became so cold that is quite difficult for me to leave the bed in the morning because I sneeze for about half an hour and then I spend another half an hour blowing my nose... it is not fun!
Anyway, this is the best photo of my undone bed I was able to take... and I think I believe that it was still warm.
Do check out the other entries, they are very creative.
~*~
O tema desta semana do Sunday Creative é "Material", não demorei muito a identificar o primeiro pensamento que me surgiu na cabeça assim que li a palavra material, a minha cama quente e o meu edredon de inverno apareceram logo à frente dos meus olhos. O tempo ficou tão frio que se tornou cada vez mais difícil de sair da cama para o frio da manhã, principalmente porque passo meia hora a espirrar e a meia hora seguinte a assoar o nariz... isto não é nada divertido!
Esta foi a melhor fotografia que consegui tirar à minha cama desfeita... e continuo a acreditar que ela ainda estava quentinha quando tirei a fotografia.
Dêem uma vista de olhos às outras participantes do SC, algumas são bastante originais,

3 comentários:

Jude disse...

This is a lovely capture - looks so inviting and cozy! Especially after reading your description.

justine disse...

I am finding it so difficult to get out of bed with the cold weather, poor you having sneezing fits too! I love the pattern on your duvet, it all looks and sounds very inviting. I won't be hosting sunday creative from next week as Maegan is back at Madeline Bea but thanks so much for participating on my blogx

lisa disse...

This is beautiful! Love that blue!