quinta-feira, 23 de dezembro de 2010

Holiday Traditions #2 ~ Café-Concerto


Usually, me and my mom try to go to one of the many (free) Christmas concerts promoted by Lisbon's City Hall. This year we decided for something different, we went to the Winter Concert at the National Coach Museum.
I have only one word to describe it: BEAUTIFUL!!
And the location... what to say when the place is the royal ring recovered to give place to the current Museum and is the home to an amazing and rich coach collection? Nothing except the same word written above!
Hopefully next year we will have another four concerts, as many as the seasons :)!
~*~
Normalmente, eu e a minha mãe tentamos assistir a um concerto de Natal promovido pela Câmara de Lisboa. Este ano resolvemos ir a um concerto diferente, o Concerto de Inverno no Museu Nacional dos Coches.
Eu tenho uma e só uma palavra para o descrever: MARAVILHOSO!
E o local... o que dizer do local que antigamente era o picadeiro real e que hoje se encontra convertido num Museu único e riquíssimo com uma colecção de coches única? Nada, excepto a mesma palavra utilizada anteriormente.
Espero que no próximo ano se mantenha o ciclo de quatro café-concerto, tantos quantos as estações do ano :)!

2 comentários:

lisa disse...

This sounds absolutely wonderful.
I wish you a wonderful Christmas!

lisa.

Jude disse...

I love these and was especially drawn to the beautiful last photo with the coaches! What a magical experience it must have been :)
I hope you have a very Merry Christmas and Happy New Year, filled with good times, good food and a chance to relax with loved ones!