segunda-feira, 29 de novembro de 2010

Color Splash Sunday <> Marigold


Sundays... I have a love-hate relationship with them!
For this sunday's color splash I decided to color the center of a lonely marigold.
While I was photographic its smell was so intense that I wish I could stay another moment in that place and then I started freezing and decided to move for my next photo!
Check out the other entries, some are so cool!
~*~
Os domingos... De há anos para cá que tenho uma relação de amor-ódio com os domingos!
Para o color splash deste domingo resolvi utilizar uma fotografia que tinha em mente há algum tempo, um malmequer solitário no meio da relva, cujo centro resolvi deixar colorido.
Enquanto eu fotografava de cu para o ar, o cheiro era de tal modo intenso que desejei poder ficar mais uns minutos naquele lugar mas depois comecei a ficar cheia de frio e resolvi andar em direcção à minha próxima fotografia!
Dá uma vista de olhos nos outros registos do color splash sunday, alguns são bem imaginativos!

4 comentários:

justine disse...

I love the centre of this flower for colour splash sunday! a great shot.

Amy disse...

Gorgeous! I love that the flower is off-center.

Jude disse...

What a beautiful colour and the way you composed this shot!

Thank you so much for dropping by, I love meeting new bloggers and so happy it led me to your beautiful blog!

lisa disse...

Love color splash, and this is so beautiful. Reminds me of summer!