quarta-feira, 10 de novembro de 2010

Color Splash Sunday <> Bouquet


It has been a while since I shared a photo of mine here, it was a hectic end of week, a great weekend and it has been raining like there is no tomorrow!
Because of the rain I wasn't able to go outside and shoot the wonders of nature, and rain still pours from time to time. But during the weekend I had the chance to use my faithful camera, one of my most beloved and cherished friends got married and I decided to use a photo of her bouquet for Color Splash Sunday over at Amy's Purple Hippie.
I am also joining in Justine's November in B & W, I have been wanting to do so for quite some time and I finally took some black&white photos this past weekend. Can't wait to choose the ones I like the most to post here.
~*~
Já passou algum tempo desde que partilhei fotos minhas por aqui, tive um fim de semana agitado, um excelente fim-de-semana e por aqui tem chovido como se não houvesse amanhã!
Por causa da chuva não pode sair e fotografar as maravilhas da natureza, e a chuva continua a cair de tempos a tempos. Mas, durante o fim-de-semana, tive a oportunidade de utilizar a minha fiel máquina, uma das minhas mais queridas e acarinhadas amigas casou e eu decidi utilizar uma foto do bouquet dela para o Color Splash Sunday, criação da Amy.
Eu também me vou juntar ao grupo da Justine November in B&W, eu tenho andado a pensar nisso há algum tempo e finalmente tirei algumas fotografias a pretoebranco neste fim-de-semana passado. Mal posso esperar por escolher aquelas de que mais gosto e colocá-las aqui.

2 comentários:

justine disse...

I'm so glad you have joined november in black and white! brilliant stuff, I look forward to seeing all your wonderful shots.

Amy disse...

Wow, this is so creative! I love the combination of the yellow and the green.